VIP


Vi, lelle, kicki, sophie, hanna, linda, camme och jag började hos jeppsson vid 8 tiden för att sedan åka in till stan och Hard Rock. Mellanlandade en snabbis på chez för en kissepaus samt för att fixa biljetter till slutdestinationen.
Väl inne på Hard Rock var det till en början ganska dött.. men det dröjde fan inte länge förrän det var igång, och SOM det var igång. Haleluja!
Vaknade upp vid 8 imorse och både jag och lelle kände att vi var i starkt behov av en tandborste. Jättejobbig situation.

Gårdagens övriga bravader håller jag för mig själv, iallafall för en stund.
Blev förövrigt 56 kronor rikare på cupen, eller 56 kronor mindre fattig kanske jag ska säga.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0