VAD HETER KOSSANS UNGAR? JAG VET, KALKON!

Det är inte så lätt att vara barn. Iallafall inte om man är 5 år och heter Kelvin Roberts, speciellt inte när det handlar om djur och andra konstigheter.
Mamma satt och förhörde kelvin på vad t.ex. vad grisens barn heter - kultingar såklart och det svarade även Kelvin rätt på men när det sedan övergick till lite svårare saker som kossor och dylikt så blev det svårare..

Mamma:
Vad heter gåsens ungar?
(det heter tydligen gässlingar vilket varken jag eller mamma hade någon aning om, men kelvin visste tydligen)
Kelvin: Det vet jag, det heter, eh, vad heter de nu igen. KVANKA! eller nej FRANKENSTEIN!



Träningen idag gick förövrigt piss. Orkade inte med nånting, knappt kasta bollen fram till målet. Känner mig verkligen på topp för tillfället! verkligen..
Har match imorgonkväll vilket också känns vidrigt bra, sjukanmäla mig är det  som känns mest lockande just nu. Vi får se hur det blir..

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0