23.53

Tanken idag var att det skulle publiceras en massa små onödiga inlägg som Linnea älskar, men så blev inte fallet.

Inte långt efter att jag kom hem från cooper testet imorse bestämde jag och kicki oss för att åka och äta sushi. Det var egentligen menat att vi skulle gjort det igår, men när vi kom till sushirestaurangen här i partille (som för det mesta har stängt, lunchstängt osv) så blev vi först överlyckliga över att det överhuvudtaget var öppet! Så när vi kommer in möts vi av en sur japan så meddelar att sushin är slut, vadå slut!? maten kan inte vara slut 1.5 timma före stängning?
wellwell, vi fick våran sushi idag iallafall och det är vi glada för. 

Kvällen har precis som igår spenderats med P. Han åkte för ca 20 minuter sedan och jag tycker synd om honom som ska behöva sitta på en buss helt ensam mitt i natten (krydd, med mitt i natten, men sent på kvällen iaf) Men snart så är det väl slut med det, för snart har han förhoppningsvis körkort! hope so. ♥


Stiiiiiiiiiiinkande trött är jag, så nu ska jag sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0