CLAP AGAIN

Dagen började med möte med Janne angående projektarbetet. Det gick väl bra och jag har nu insett att det kommer bli ett sjuhelvetes arbete, ett riktigt hästgöra som Janne kallade det. Vi hade sedan UF-lektion och det flyter på rätt bra med företaget så här långt, vi har dock ej börjat med "prodkuktionen" vilket bör påbörjas snart - det hänger på angela.

Hade ju som sagt min senaste dag i skolan idag. Men när vi kom till klassrummet så undrade läraren om det var OK om vi kunde sluta efter PPT-presentationen som hon skulle ha, och vilket normal tonåring tackar nej till det? Möjligtvis blondinbella men som tur är så går det ju inte någon sån stropp i vår klass. Så efter 40 min var den lektionen, samt skoldagen över.

Nu är jag hemma, har precis ätit och ska snart åka iväg och kolla på när kelvin spelar match.
Later, KICKFLIPP


Kommentarer
Postat av: Thildoos

"prodKUKtionen" haha, go felstavning :D

Postat av: jamina

haha jag märkte de sen, orkade inte ändra. Men det kanske är ett bra ord eftersom produktionen kanske går åt ku*en:)

2008-09-11 @ 14:10:47
URL: http://jaminaroberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0