CONGRATULATIONS



Ida 18 år!
Den här bruden fyller ju faktiskt "laglig-på-krogen" idag. Grattis!

Vinn dejt med Ida!
Mest av allt så önskar hon sig ett skjut i födelsedagspresent, Jag har lite svårt att lösa det på egen hand så jag efterlyser därför någon frivillig. Maila bild och lite kort fakta om dig själv till mig, detta kommer sedan granskas och godkännas av mig personligen. Inga Partille-Johnnys eller andra äckliga avskum önskas. Endast seriösa svar godtas.




Grattis Ida, kiwi, biffen, störst, halvan eller vad du nu heter!?


Kommentarer
Postat av: ida

hahahahhahahha Jamina du ärsåå sjuk i huvudet :D:D hahah fan vad jag gillar dig!!

2008-09-25 @ 21:30:07
URL: http://lillalillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0