DET GÅR UNDAN!

Äntligen fredag!
Det känns som att veckorna bara flyger förbi nu, det var inte längesen jag satt här hemma och hade ångest för att börja skolan- och snart har vi redan gått en månad! I
nte länge kvar till Steg 1 och Polen nu. För er som undrar vad jag ska göra i Polen så ska jag dit med skolan och besöka bl.a. koncentrationslägret Auschwitz (stavning?), det ska bli kul faktiskt, eller man kanske inte kan kalla det kul med tanke på vad det var för en verksamhet som bedrevs där för typ 60 år sen, men det ska bli intressant. Intressant va ett bättre ord, ursäkta ordvalet "kul".

Ska till Elin ikväll på middag/fest/vet inte vad, hoppas på att det blir kul iallafall. Sen ska vi förmodligen ut, eller vi ska ut!Jag vet inte vart och om jag ska vara ärlig så är jag inte speciellt sugen på att gå ut. Men eftersom detta är bestämt sen långt tillbaka så får man ju offra sig.

Nu ska jag vila, sen ska jag till helvetet - Härlanda, löpning.



"falling is easy! it's getting back to the top that becomes the problem"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0