EL NOCHE DEL SABADO

Eftersom jag inte har något bättre för mig denna fredagskvällen så har jag de senaste timmarna ägnat mig åt att pilla lite med bl.a. vårt företags hemsida. Även fast det inte är min uppgift att göra hemsidan eftersom jag, hör och häpna, är VD i företaget(!) så har jag iallafall spånat lite på den och dess utseende.
Det blir inte riktigt bra när jag gör det måste jag säga, känns även lite halvfattigt att göra en hemsida i powerpoint när man vet att det finns så mycket bättre program där man säkert skulle kunna konstruera snyggare sidor.
Men vi får väl vänta med att anlita nån kunnig jävel tills vi tjänat in våra miljoner och blivit kända världen över. sweet dreams.

Ahora voy a dormir, pero yo es tired. Mi español es under all kritik.
 Hasta manana!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0