FRIDAY NIGHT LIVE

Fredagskvällen har jag spenderat i en handbollshall i Kärra. Ge mig ett liv!
Fråga mig inte varför jag valde att stressa till kärra direkt efter träningen istället för att åka hem och packa/ plugga klart, men så är det. Fucked for life.

Imorgon bär det av till Skara och mitt sista ungdoms SM ska påbörjas, lite sorgligt faktiskt när man tänker på det. Det är ju SM man ser fram emot och tränar för hela året, och nu är det sista gången, man vet ju aldrig vad som händer sen.
Har iallafall inte packat än, inte ens börjat. Lite olikt mig faktiskt, brukar alltid vara ganska tidig med sånt. Men jag har väl haft annat att tänka på och grubbla över idag. Fällt en och annan tår och skrikit ur mig högst olämpliga ord.

Packat till Polen har jag inte heller gjort, när fan ska jag hinna de?
Pluggat klart har jag inte heller gjort, inte plattat håret heller. Fan vad mycket jag har ogjort nu känner jag..
Fan då, men har som sagt haft annat att tänka på idag - och jag tänker fan inte ens kommentera det.

More to come, maybe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0