GÄDDA, GRYM RUBRIK!

Dagens skoldag bestod av en lektion , UF. Som jag sa igår så flyter det på rätt bra med vårt företag och det verkar faktiskt som att folk gillar våran idé. Vi delade ut frågeformulär till tre klasser och fick förvånansvärt många positiva rektioner. Även vår lärare sa idag att hon gillade idén och kom även upp med ett bra förslag om ett utvecklat samarbete med ett välkänt klädföretag. Får ta kontakt med dom och se om det går vägen.

 
great!



Har precis kommit hem från Allum där jag och Sofia sprang runt i princip alla affärer och försökte hitta en present till elin som ska ha "fest" imorn, svårt var det men tillslut hittade vi nåt som vi hoppas att hon gillar.

Nu ska jag vila, trött som en gädda är jag.
gädda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0