HALKKÖRNING

Kom på en rolig sak som kunde gått rätt illa som jag och Lelle var med om påvägen hem från skolan idag. Det regnade ute och var halt på vägarna. Så precis vid skolan finns ett uråldrigt järnvägsspår mitt i en skarp kurva. Så vi kom körandes där i typ 40km/h och plötsligt får bilen sladd, den sladdar fram och tillbaka 3-4 gånger och jag och linnea sitter bara och skriker i bilen. Det är vid de här tillfällena man önskar att man kom ihåg vad man gick igenom på halkkörningen- men fuck halkan, 1800 spänn för ingenting, jag har glömt allt!




Dagens investering - brun tantväska, 30 kr.

Jag, Kicki och P var och kollade på Kelvins match, det blev vinst till Jonsered med, jag vet inte vad-2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0