JAG ORKAR INTE!

Sitter hemma i sängen och känner mig svinäcklig. Har ej duschat sen träningen eftersom jag inte orkat, jag är helt slut! På tal om träningen så var vi ungefär nio pers där varav två var halvskadade - väldigt givande träning. Gymmade först ben i en timma, det var första och sista gången för den här säsongen jag gymmade ben, uscha mig!

Jag orkar inte gå till skolan imorn! Jag orkar inte tvätta håret, och jag kan inte gå till skolan utan att ha tvättat håret, se ut som en smörbytta offentligt är ju inte helt okej! Vilka I-landsproblem! Har iofs bara två lektioner i morgon, esttisk verksamhet och NATURKUNSKAP, mitt favoritämne - bara ordet ger mig huvudvärk!
 




Jag är så trött att jag inte orkar gå och lägga mig - och jag har fortfarande duschen kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0