JIPPI-KAY-JEY MOTHERFUCKER

Som alla nu säkert har förstått så hatar jag naturkunskap över allt annat, anledningen är att det är så grymt ointressant och det mesta är bara en massa teorier om ingenting, nonsens helt enkelt.
Nu upptäckte jag att jag har fått två uppgifter till i det ämnet, jag känner ju att det går bra för mig idag, med det mesta. Jag säger ju det, 11 september, radera den dagen!
Dessa två uppgifter ska iallafall vara klara den 6/10 och jag kommer hem från Polen den 3/10 (har jag förresten nämnt att jag ska till Polen?). Ska passa på att fråga läraren imorn vad fan det är frågan om imorgon, vi kan ju fan inte ha tre uppgifter på så kort tid? utan lektioner?

FUCK DEG

Kommentarer
Postat av: ida

mer uppgifter ?

2008-09-11 @ 23:45:29
URL: http://lillalillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0