LAST NIGHT, COULDN'T EVEN GET AN ANSWER

8 km på tid var det som väntade oss i Härlanda igår. Jag har för det mesta lyckats vara borta de gånger vi ska göra det testet men den här gången kom jag fan inte undan.  Förbättrade mig med ca 2 minuter sen sist, vilket för mig är en är en  fråga utan svar? hur fan gick de till?

Efter Härlanda åkte jag hem, stressade in i duschen, stressplattade håret, stressklädde på mig, glömde hälften och åkte sedan iväg till Elins fest.
Vid halv 11 tiden bestämde jag och lelle oss för att ta bussen in till stan, men när vi kom till busshålplatsen insåg vi att bussen inte skulle komma förräns en halvtimma senare så vi GICK ner för hela tingsbacken med odugliga skor. Kul hade vi iallafall.
Kom iaf till slut in till stan, men tappade lelle på vägen. Träffade bl.a. kicki på chez, stannade där i ca 45 min och åkte sedan hem, mysslyckat. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0