LEROY JENKINS

Plugga och tvätta var det ja, det gick ju inge vidare med det.. Har skrivit ungefär två meningar på naturkunskapen och överlät tvätten till mamma.
Trots att jag inte har gjort det jag skulle så har jag gjort lite annat nyttigt, precis som en VD gör(?);

-Ringt banken och ev ordnat sponsringspengar in på företagskontot.
-Ringde till Örjan, fick ej tag på honom men lämnade ett meddelande.
Jag sa att jag hade gjort LITE nyttiga saker så förvänta er inte mer än såhär.

Senaste halvtimman har ägnats åt att spela Sanning&Konka med ekonomichef linnea andreasson. Pga spelet så tvingas jag nu kalla mig själv Leroy Jenkins och prata om mig själv i tredje person hela dagen.

Leroy ska nu försöka plugga igen.
Leroy uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0