NUDIST

Kollade på Outsiders på femman förut. Det handlade om nudister,
 eller naturister som det numera så fint heter. Jag känner verkligen hur den grenen tilltalar mig,
att vara naken är ju så sjukt underbart och jag skulle lätt kunna gå naken till affären, på stan eller ut på krogen. Om jag bara fick, om ingen skulle reagera. Kanske skulle gå naken  till träningen i skolan imorn, se reaktionerna? NOT. När blev det jobbigt eller onormalt att ha kläder på sig liksom? Om ni ska vara nakna så stanna hemma, ha egen yoga hemma i lägenheten och spela minigolf på datorn, INTE bland folk. Nej fyfan, ingenting för mig!



Kollar på en dokumentär på ettan nu som heter: Inte som min Syster. 13 år och bortgift till pappans kusin, det var hennes öde skrattar haggorna till mostrar. Inte konstigt att avkomman blir sinnesrubbad när det endast verkar vara incest som gäller. Jag blir så matt.

Kommentarer
Postat av: ida

det gänget asså? fy fan.. va skulle dom göra där?

2008-09-22 @ 22:43:18
URL: http://lillalillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0