PMS MONSTER

Gör mig på bättre humör , snälla!
 Sitter här hemma och kokar över, samma sak verkar det vara hos kicki borta i lexby. Ska vi träffas och va arga tillsammans?
Detta är ingen stor sak att bli arg över, egentligen ingenting, men det är principen - som så många andra gånger.
Jag tror att det är PMS som attackerar mig och alla andra i min omgivning, har på bara 2,5 timma lyckats hamna i luven på de tre männen i mitt liv.
Kelvin är väl inte att kalla man, men jävlas kan han fanimej! Trotsade med att byta till de där jävla cartoon network på tv när jag skulle kolla Idol. Lägg av med det.

Vi, vårt företag, har iaf bestämt oss att ta en day off imorgon. Skönt ska det bli, välbehövligt.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH!
ps. jag tycker fortfarande att du är medioker,speciellt din lugg. Hur gammal är du egentligen?
Känner ju att nån/ några/ganska många kbs kommer åka på en feting snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0