SÖNDAG

Urusel uppdatering från min sida idag, jag vet. Anledningen är att jag för det första umgåtts med P♥ och för det andra så har jag kollat på a-lags match.
Det var en sjuhelvetes match som vi blev tvingade att titta på idag. "Internationell topphandboll" var det sagt, men icke. Internationell var den men någon topphandboll var det fan inte. Sävehof vann med typ 11 bollar och matchen var tråkig rakt igenom.

Coopertest imorgon, 3000 km på tid låter inte speciellt jobbigt men fyfan säger  jag bara. Har fortfarande träningsvärk och jätteont i min svans(kota) så vi får väl se hur det går med den där löpningen. Åt pipsvängen förmodar jag.

wellwell cykelställ, ahora voy a dormir. Adios

Kommentarer
Postat av: Mia

Cooper = 3000 m ;) inte 3000 km

då hade jag inte levt längre..

2008-09-15 @ 11:23:10
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0