LUCKY DAY

Även fast inte Full Pott inte ville ge mig några pengar idag så har det hittills faktiskt varit lite utav en turdag.  

Situation 1,Det började med löp-test i skolan, 400 m på tid, jobbigt som in i helvete som alltid. Egentligen hade jag nöjt mig med att bara komma runt den där jävla banan - Jag kom runt och jag förbättrade mig sen sist. wie.

Situation 2, På vägen till min och papas hemliga slutdestination så stannade vi och gjorde några ärenden på vägen, bl.a. ett stopp på uvasun i Sävedalen. Det visade sig att pappas kompis jobbar där bland solarierna, han erbjöd mig en solning och inte fan tackar man nej till en gratis solning! yes.

Situation 3,Sushin som jag hade hoppats på fick jag! Pappa fick en gratis sushi och jag som hade beställt in 7 bitar fick 10 istället, tackar för den din dumma japan.där fick ni för Pearl Harbour




ska gå och köpa en trisslott nu...
Tror du på lyx eller? som kicki hade sagt

Kommentarer
Postat av: linnea

Situation 1,Det började med löp-test i skolan, 400 m på tid, jobbigt som in i helvete som alltid. Egentligen hade jag nöjt mig med att bara komma runt den där jävla banan - Jag kom runt och jag förbättrade mig sen sist. wie.



inte bara det, bästa tid också! superrekord!

2008-09-19 @ 20:00:45
URL: http://linneaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0