♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Degkväll hos carro var det sagt och så blev det också, det bjöds på chips, ostbågar, popcorn och det kommer även i framtiden bjudas på 100% njutning för carros del.skratta ni som fattar.

Måndag imorgon och ny vecka. Måndagar brukar vanligtvis vara veckans jobbigaste dag eftersom man vet att det är så långt kvar till helgen. Men med mitt "för-bra-för-att-vara-sant" schema så är varken måndagar, tisdagar, onsdagar eller någon annan vardag något problem.
Nästa Måndag blir däremot värre eftersom det då är plågning av eleverna på hög nivå- i form av coopertest. Mer om det när det börjar närma sig.

Nu ska jag sova,snart.
Hasta la vista.

förresten så börjar jag misstänka att min bil drabbats av någon form av krupp. Konstiga ljud från motorn gör mig orolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0