VILODAG

Hela dagen har spenderats hos kicki, med kicki framför tv:n och datorn, what a life. Jag kan skylla på att jag är trött efter gårdagen och var tvungen att vila upp mig eftersom vi inte gick och la oss förrän sent.
Idag har det som sagt inte hänt så mycket,tvättade bilen och råkade spruta ner halva mig. Rett ut en del saker, eller har iallafall kommit en bit på vägen.

Imorgon, eller senare idag ska jag faktiskt försöka plugga, efter min sovmorgon! sen på kvällen är det handboll i partillebo,obligatorisk närvaro då damlaget tar emot några ryska svetlanor.
Funderar på att stanna hemma istället och säga till tränarna att jag inte kan komma för att jag ska till kyrkan, vafan söndag är ju min och Guds vilodag! (?)

Har förresten en jävulusisk träningsvärk i benen, gymträningen eller löpträningen - jag veeet inte. ont gör det iaf. Har ont i min svans också,anledning: jävligt okänd.

Nu ska jag sova, försöka.

ps, det är svinigt kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0