ARGALAPPEN.SE

Jävligt skönt att komma hem från skolan och se att Efter Tio på tv4 inte slutat gå än,haha! Jag älskar mitt schema!
Har inget vettigt planerat idag, så allt är väl som det ska. Skulle dock behöva åka in till stan och kolla tyg till min balklänning.. De är ju kanske dax att få tummen ur nu eftersom balen är om en dryg månad.

Ska tydligen ha muntligt förhör på UF imorn, om bokföring, ekonomi och fan och hans moster. Vet inte riktigt om jag fattat grejen med alla bokföringar, affärshändelser och vad det nu va, får fråga Lelle, hon ska tydligen kunna de där - annars blir Christina nervös....

later,



insåg just att dettta blev världens tråkigaste inlägg....



SÅ, kompenserat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0