DET ÄR JAG OCH ZLATAN!


Javisst vettö, det är jag och kungen, jag och Zlatan!



Dålig bloggupdate - jag vet. Jag skulle egentligen kunna skriva en hel del om helgen som varit men det har jag ingen ork för, så det blir ingenting med det!
Känns iallafall som det börjar dra ihop sig nu, till studenten alltså. Var och köpte tyg till min balklänning idag (på tiden) och det slog mig att det faktiskt är mitt sista skollov, någonsin! Fan också. Det bästa med skolan är ju loven, rasterna och studiedagarna och snart är dom över föralltid!


Såg precis att "Vetande" kommenterade mitt förra inlägg angående beslutsångest. Kanske är det sant det du säger.. Hade dock vart trevligt att veta vem du är, ifall det är nåt mer jag behöver ta reda på menar jag.....


Kommentarer
Postat av: Vetande

Fide, sed cui, vide Nosce te!

2009-04-08 @ 09:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0