FUCKING FROG

Känns ju som att min blogg har börjat avta mer och mer, blir mindre aktiv för varje vecka som går.. Skärpning? Kanske.

Sista dagen på lovet idag, lika sorgligt varje gång. Har inte gjort något vettigt de här lovet, bara vart hemma och gjort ingenting, rätt skönt det med ibland fast det känns ju som slöseri med tid typ. Jaja.

Ligger fortfarande i sängen och tittar på tv, har inte kommit så mkt längre än så idag. Dock så ringde Nina nyss och behövde sin bil så det ser ju ut som att jag kommer bli tvungen att röra på mig. Carro behöver hämtning från centralstationen med så det kanske blir att jag får röra på mig två gånger.

wellwell, tillbaka till ensam hemma!



Fångade förresten de här två paddorna på bild häromdan när jag var och skulle prova min balklänning. Det är så ni gör i Kåbäcken Ida, eller?





Kommentarer
Postat av: ida

så alla i kåbäcken rullar

2009-04-14 @ 19:30:40
URL: http://lillalillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0