INLINES

Eftersom det var evigheter sen jag tränade (känns det som) så har jag på senare dar börjat få lite smått ångest och fetmakänsla. Då löpning är något utav de tråkigaste jag vet och min cykel är hos Kicki så har jag idag avverkat ca 5 km på inlines - PLUS ca 1,5 km promenad med Ida som samtidigt berättade om gårdagens bravader. Mycket roligare att åka inlines än att springa faktiskt, dock inte själv, utan musik och kramp i fötterna, men som sagt, fortfarande roligare än löpning!

Det ser ut som att jag får fly fältet ikväll och sova hos Maria. Vi har fler folk hemma än bekväma sovplatser just nu så jag får väl offra mig. Ingen fara faktiskt, bara gött att bo ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0