MÅNDAG

Kom hem för ett tag sen efter att ha vart på tränat bodypump, jobbigt värre! Jag som trodde att det bara var jazzbyx mesar som gick på bodypump för att fördriva tid har nu insett att jag hade jävligt fel. Det är jobbigt, och jag känner redan hur träningsvärken är på väg. Dock så är det ganska kul,  roligt med lite omväxling.

Förövrigt så fyndade jag en klänning på VILA idag där dom sålde ut massa klänningar och lite annar för 100 kr (!!!!!). Dagens inköp kan vara ett alternativ till studentfesten, får se får se. Köpte förresten en klänning igår med, en vit ballong som jag tänkte ha att springa ut i. Ingen komplicerad eller speciell historia den där klänningen men den räcker gott och väl att hoppa runt lite i!



                                                                             

                                                 
Det luktar maaat!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0