ONÖDIGT

Eftersom jag börjar skolan imorn och ska upp rätt så tidigt så hade jag egentligen kanske behövt sova... Varför jag inte gör det vet jag inte.. Har istället sysselsatt mig att svara på onödiga frågor om mig själv. Här är iaf resultatet.

Du heter: Jamina Caroline Roberts
Smeknamn: Jamme, Jamina
Låt som när du är ledsen sörjer till? A womans worth - Maxwell
Beroende av: Pålitligt folk, min mobil
Vem behöver du mest just nu: En till veckas lov
Vad tror folk om dig? Ingen aning
Stämmer det? Vissa saker stämmer säkert, andra inte 
Vad får du oftast komplimanger för? Min otroligt aktiva blogg....
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Japp  :)"

Var bor du? Jonsered, Partille, Göteborg
Trivs du där: Klagar inte.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Aldrig
Har du haft sex idag: Vadå sex?!
Nästa mål i ditt liv: Ta mig igenom försäsongen..
Vem ringde du senast? Maria
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mycket vettiga saker.
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: På sommarn, ledig och bra väder!
Vad saknar du: Hemlis..
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Jaa, jag hatar hår!
Är du blyg? Ibland,
Sysslar du med någon idrott: Handboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JVarför inte
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt som en kille gör, ingenting typ?
Är du nöjd med ditt liv: Oftast
Är du bortskämd: Inte mer än nån annan.
Vad är det värsta du vet? Falskhet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika, dock för mkt den här veckan som vart.
Vad behöver du just nu? Semester
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kan inget om kändisar.
Vad använder du för shampoo? Det som står på badkarskanten.
Vad är det finaste du fått? Min lillebror, Kelvin
En speciell dag du minns: Första tanken, 30 juli - 07
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad det gäller,
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Typ två veckor sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, Spara
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon:  Ca, Halv 11
Har du piercing: I Öronen, ja!
Vill du gifta dig: Njae, jag vet inte.
Är du bra på att laga mat: Jag kan om jag vill.
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Normalvig
Vad dricker du helst när du är törstig: Loka
Vad äter du helst när du ser på film: Inget
Har du tandläkarskräck: Lite
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls-
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Röker du: Nej, har aldrig gjort
Hur ofta tränar/motionerar du: Vanligtvis varje dag,
Senaste låt du hörde: Kiss me thru the phone.


Jag kommer ångra mig imorgonbitti, varför gick jag inte och la mig tidigare?
jaja, Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0