TISDAG

Som jag sa igår så var jag och köpte tyg till min balklänning igår. Idag var jag hos Britt, tanten som ska sy den, och överlämnade tyget. Hon blev helt i extas och tyckte det skulle bli sååååå kul att sy ännu en klänning "Jag är sugen" sa hon, och bad mig komma tillbaka och prova klänningen imorn - det går undan! Fick också se både Ida och Linneas klänningar, fina faktiskt och jag är imponerad över hur man kan sy en så fin balklänning med en helt vanlig symaskin.


                                       

Före

Ska tydligen ha gäster som ska sova här i veckan och eftersom det såg ut som det pågått både ett tredje och fjärde världskrig i mitt rum så blev jag tvungen att städa. Inge vidare kul faktiskt...

Efter

                               

Men visst är de kul när de blir fint.. Eller aa... Finare iaf!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0