1 DAY 2 GO

Snilleblixten som nämndes i förra inlägget går ut på att försöka uppdatera bloggen medans jag är iväg på EM i Ungern. Hur mycket uppdateringar det blir kan jag inte svara på, men om jag känner mig själv rätt så kommer dom säkerligen bli väldigt sällsynta..

Iallafall..

Väskan är så gott som färdigpackad, har alldeles för mycket kläder med mig (som vanligt) och nu är det väl bara necessären som ska ner, sen är jag KLAAR! Imorgon (läs:idag) kl 05.30 skall vi Göteborgare + Maria infinna oss på Landvetter.



Planet lyfter 07.20 och vi är framme i Wien.......lite senare på dagen. Har ingen direkt koll. Vad jag vet så är vi iallafall de första på plats i Wien och kommer antagligen få sitta och vänta på flygplatsen i ca 3 timmar på resten av laget.. . Frågan är vad fan man ska hitta på under den tiden.. Gå på stan och gå vilse - Nej , Sola, kl 9 på morgonen - Tvek. Kommer antagligen leta upp en dator fort som fan och se vilka statusuppdateringar jag gått miste om på facebook under mina dryga 2 timmar i luften. Lider nog av SUA tror jag, Social uppdateringssjuka - väldigt jobbigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: ida

tycker du ska komma hem

2009-08-12 @ 21:44:02
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0