DAG 3

Hann aldrig uppdatera bloggen igår eftersom jag inte hade tid att få tag på någon dator, kvällen ägnades istället åt att sjunga singstar och dans på rummet! Fett med vev!

08.15 gick vi upp imorse för att klockan halv 9 gå ut springa lite, 'morgonlufsen' som dom kallade de var i föööör högt tempo om man frågar mig. Tempot drogs dock ner efter ungefär halva rundan då fler tyckte som jag. Nöjd!

Vår EM-premiär är nu avklarad, och den gick sådär! Mötte holland som var förvånandsvärt bra, väldigt snabba och samspelta, visste vart dom hade varandra och spelade för snabbt för att vi skulle kunna hänga med. Efter att en bit in i andra halvlek nästan kommit ikapp så förlorade vi tillslut med 7 bollar. Surt! Mer om matchen här Måste vinna resterande matcher i gruppen för att kunna ta oss till mellanrundan. Danmark och Rumänien har vi kvar, det kommer bli tufft!

Förvrigt så är det jävligt bra väder här just nu, skulle tippa på en 25-30 grader. Betydligt mycket bättre än hemma antar jag..

BYE!

Förresten, tror att vår match idag sändes på webben, ska kolla upp det och försöka länka ifall det kommer sändas några fler matcher... Burres tur nu, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0