HOTEL RABA

Efter att ha väntat på flygplatsen i Wien i tre timmar för att därefter åka buss i två timmar för att komma till vårt hotell här i Ungern så är vi äntligen framme.. Har hunnit med en del sen vi kom hit, bl.a. köpa ett par skor. Rätt så snygga om jag får säga det själv.....  Har även hunnit med att göra den här resans första träningspass som bara varade i en timma. Väldigt lämplig träningslängd enligt mig, precis lagom! 

Just nu sitter jag och Burre i foajen och bloggar från varsin dator, fick datorabstinens efter bara några timmar här i detta hittills gråa landet och mer av det lär det förmodligen bli.

Två träningspass imorgon, ett förmiddags- och ett eftermiddagspass, därimellan blir det väl att göra stan, vilket tar ungefär 5 min , moahah.

Har inget mer vettigt att skriva för tillfället.. Förutom att man faktiskt LACKAR PÅ FOLK!  Åt helvete med dig, IH!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0