DON'T STOP BELIEVIN'

FF helgen gick väl inte riktigt som vi tänkt oss, jag och Linnea. Att komma hem mitt i natten, tända alla lampor och slippa viska för att inte väcka sovande björnar var vår plan. Riktigt så blev det ju dock inte. Ett litet missförstånd skedde och hux flux så var min hemnyckel nerkastad i brevinkastet. Med en låst dörr och nyckeln liggandes på hallgolvet med oss två på fel sida ytterdörren så kommer man ju liksom inte in i lägenheten, så enkelt är det. Vi fick lösa det på annat sätt helt enkelt.
Fick turligt nog dagen efter tag på fastighetsskötaren som inte jobbar helger men som på sin fritid åkte de tre milen från nödinge för att öppna min ytterdörr. Väldigt snällt gjort faktiskt - funderar på att gå dit med en 'tack för hjälpen' present nu i veckan..

Trots denna lilla incident så har jag faktiskt haft en fining till helg, väldigtväldigt given faktiskt!

Mycket mer än så här blir det inte, har ingen lust på att gå in detaljerat på vad som hänt och inte hänt och har för den delen inget annat intressant att berätta. Seeegt.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0