PARADISE

En dag som inte vart speciellt händelserik, som vanligt. Träningen som för ovanlighetens skull (tack som fan för de) var i skatås idag, 8an sprang vi och sen va de dirr hem. Somnade på soffan och vaknade lagom till paradise. Och jag säger då de, paradise hotel sverige börjar fan ta sig nu asså. De senaste avsnitten har de fan vart toppklass på och idag fick man även se Francescas riktiga jag....... Ingen go dam om man säger så, snarare
riktigt jävla oskön.

Pengarna från handbollskaravanen som skulle vart inne på mitt konto den 25 november har ännu inte kommit. Ringde upp han som har hand om det och frågade vad det var som var problemet och han sa att pengarna skulle 'komma in i början av nästa vecka', alltså förra veckan. Nu har det gått en vecka sen det var 'början på nästa vecka', och är dom inte inne senaste om typ 5 min så är det ständig terror från min sida tills den sekunden pengarna är inne på kontot. Jag har inget tid att gå och vänta på sånt här, jag har julklappar att köpa. Streeesss

Tomorrow,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0