UUUHUU

Då var det ett tag sen igen ja. Har faktiskt trappat ner på mitt datoranvändande vilken är en utav anledningarna till den otrooooooligt inaktiva bloggen. Den andra anledningen är som vanligt att jag inte orkat. Nertrappningen har dock inte skett helt på fri vilja... Pappa som numera anser sig vara lite utav ett datorgeni spenderar just nu majoriteten utav sina vakna timmar framför datorn. Och eftersom vår router inte fungerar som den ska så går det bara att vara inne på internet en dator åt gången..

Det börjar ju dra ihop sig nu, drygt en vecka kvar till Julafton och på lördag åker jag förmodligen och förhoppningsvis till Norrland för att fira jul.  Förmodligen säger jag eftersom både mamma och pappa helt plötsligt verkar sjukt osugna på den där norrlandstrippen. 100 mil i bil med diskbråck och en massa bensinpengar på det är väl anledningen. Jag däremot är för ovanlighetens skull väldigt FÖR norrlandsresan, hur kul är en jul i ett regnigt Jonsered med enbart familjen och knappt någon tomte? Nejnejnej, åker hellre upp till min morbror, morfar och 5 kusiner samt respektive och har det lite mysigt i kylan och snön. Mitt förslag skaaaaaaaaaa igenom, om jag så ska cykla upp!

Här har vi de, snöiga Hörnefors!


Min dator är sjukt seg just nu och likaså det här inlägget.
Dags att börja tänka på refrängen, som man brukar säga..

Över och Ute


Kommentarer
Postat av: Carro

testa gör en reset på routern ;)

2009-12-15 @ 23:56:52
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0