BLOGGSVACKA

Är tillbaka i bloggsvackan som jag haft nu.... ett jävla tag. Men jag uppdaterar när jag känner för de, de lär dock inte bli alltför ofta men så får det bli, sådeså!

- "Frivillig fys" imorgon, kom CK och berättade för oss i skolan idag. Eftersom killarna snott vår träningstid så får vi ha fys istället, schysst. Frågan är dock vad de ska vara för fys, Gym, springa milen eller backträning i härryda var CKs förslag - tror inte att han var speciellt seriös, eller jag hoppas inte det iallafall för inget av de förslagen kändes speciellt lockande faktiskt.

Det känns som att sängen kallar snart, är spiktrött trots att klockan bara är 11. Vet inte vad det kan bero på, träningen var inte speciellt jobbigt och nåt annat ansträngande har jag ju inte utsatts för idag. Eller jo, ditt eviga tjat. (Med risk för att personen i fråga läser detta så nämner jag inga namn, dock inte så troligt eftersom killen e tekniskt handikappad) WOAAAAAAAH du går mig på nerverna nu asså, allt ditt tjat om ovettiga saker och dina frågor om saker man inte har någon aning om gör mig bara irriterad! Förstår inte hur jag ska klara av att vara ensam med dig nästa vecka? Jag har ingen tiiid för dig och dina frågor, SÅ! Psykbryt, Rehab!

Mycket bullshit nu också känner jag...Lite för mycket faktiskt!



Wellwell, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0