DERBY

Erbjöd Kelvinho att följa med mig och kolla på RIK - Sävehof ikväll, han nappade på förslaget och jag undrar nu i efterhand vad det är jag gett mig in på egentligen? Barnvakt, frivillligt, på min lediga dag?! Jag vet inte riktigt vad som hänt med mig, och inte Kelvin heller. Han brukar i vanliga fall tycka att det är pest och pina att gå på handboll, förståeligt faktiskt eftersom han på senaste tiden nästan bott i handbollshallarna runt om i Sverige. Menmen, av tidigare erfarenhet så vet han att RIK kastar ut bollar till publiken innan match, hoppas dock för både min, hans och RIKs skull att dom ger Kelvin en boll, annars......... 


Förresten, det som ni så länge väntat på har nu kommit, allas önskan, Fashion by Jellos UF har lanserat sin nya hemsida. Det är först till kvarn som gäller så det är bäst att ni skyndar er innan vi säljer slut.


 HAHAHAHAHA Önsketänkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0