ETT HALVT TON

Det blev en sväng på stan efter skolan innan jag bestämde mig för att åka hem igen. Hittade inte nåt, vilket inte var meningen heller eftersom jag mest var där för att fördriva tiden och hålla lelle sällskap. Kom hem vid tvåtiden och gjorde som vanligt - gick och la mig. Vaknade vid 6 - halv 7, utvilad och nöjd.

Den senaste timman har jag och Linnea sutiit och diskuterat vårt nyförvärv till minihandbollsturneringen och utformat ett personligt och passande spelarkontrakt till denne. Mycket bra tycker vi, frågan är om mottagaren tycker det samma. HAHA!

500 kilos kliniken på tv nu. Kan inte riktigt förstå hur man kan bli sååååååå jävla fet!? När man har fyra dubbelhakor och tre magar borde man kanske börja fundera på vad fan man sysslar med, banta eller? Är det okej att gå upp ytterligare 100 kilo? Nej! Nu riskerar dom att dö om dom inte börjar motionera och ha sig, frågan är hur dom ska kunna motionera när det enda sättet att flytta dom från sängen är genom lyftkran typ.. Mamma konstaterade nyss att fettot på tv "bara" vägen 40 kg mer än pappa..... eehh,





Bakade förövrigt en kladdkaka, nytt recept. Den blev väl god... Det blev ingen kladdkaka utan mer en kladdig kaka. Dock godare än de kakorna jag bakat innan så jag är ändå nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0