IBLAND UNDRAR MAN JU....

Vad som rör sig i folks huven egentligen? Eller om de rör sig något överhuvudtaget... Det är frågan!

Efter skolan, eller ja, mitt i lektionen rättare sagt bestämde jag och lelle oss för att åka hem till Rillefille och städa lite i hans lägenhet. Detta i utbyte mot glass och hallon. Kan ju säga att han tjänade rätt bra på att låta oss hjälpa honom med städningen eftersom han både fick rummet, köket och badrummet städat + glass med hallon, gratis!

Efter de åkte jag hem, gjorde det jag alltid gör, dvs la mig och sov.  Rutin numera. Åkte sedan och tränade där vi idag bara var ca 10 pers eftersom resten hade match. Degig träning var det iallafall vilket var skönt eftersom torsdagar i vanliga fall brukar vara en pina.

Ska snart lägga mig -  tidig träning imorgonbitti, men först Sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0