JUST SHOOT ME

Var uppe med tuppen och gick till skolan imorse trots att det var helt onödigt egentligen, vi hade bara träning och eftersom jag ändå inte var med på den så kunde jag lika gärna stannat hemma faktiskt. Känner dock att jag behöver få in dygnsrytmen igen nu efter lovet.
Efter skolan åkte jag och mamma till stan och kollade på balklänningar. Känner efter den rundturen, som bara var i en affär, att jag nog bangar balen. Fick panik bara av att se alla dessa klänningar, övervägde inte ens att prova nån av dom och när mamma föreslog att åka till en annan affär blev jag nästan arg.
Iallafall, ser jag en klänning som jag verkligen vill ha och fastnar för så går jag på balen - annars kommer den 11 maj spenderas hemma i soffan med en godispåse.

Nallekaka eller Kladdkaka var det tal om att vi skulle baka idag, så mamma och Kelvin gick ner och satte igång. Efter ett tag  kommer Kelvin upp med smeten och ber mig smaka, det visar sig vara citronkaka........Tror faktiskt att jag ska göra en ny, egen kaka!








Adios,


Kommentarer
Postat av: Krook

Hahah helt rätt inställning ;)

2009-02-17 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0