MÅNDAG

Min första "riktiga" lovdag har mestadels spenderats hemma i min säng framför tv:n. Laddade ner ännu en film, Felon, som jag och Kicki kollade på. Lite rå och brutal emellanåt, mer än killfilm kanske - men den var bra ändå!



Vid 6 tiden bar det som vanligt av till Partillebo och fysträning. Precis som jag sagt innan så är det enligt mig alldeles för kallt för att springa ute, men vem fan bryr sig om de, ingen! Vi sprang, mer långdraget och framförallt tråkigare än vanligt var det idag.
 Kl 7 var det match i Partillebohallen, och eftersom vi sprang till typ kvart i så tänkte vi att vi kanske skulle få se matchen istället för att gyma, men icke sa madde och det visade sig att vi tänkte fel - som vanligt. Vi fick gymma nere i källaren även fast det pågick en elitseriematch en trappa upp.. Skandal!? Eftersom jag (enligt mig själv) var klar med mitt gympass efter ca 25 minuter så hann jag se stora delar av matchen iallafall - satsar på kvalitet istället för kvantitet, vinnande koncept faktiskt.

Ahora är jag hemma och kom precis på att jag måste plocka ut alla mina linnen och t-shirtar från klädkammaren. Måste tydligen göra plats för några som skall komma hit och rensa ventilationen imorn. Mellan 07.30 och 15.00 skulle dom komma. Jag hoppas för deras eget bästa att dom inte kommer före 11, då jävlar!

Kommentarer
Postat av: FridaBj :)

Va snygg din blogg har blivit :)

2009-02-10 @ 21:23:45
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0