MIÉRCOLES

Som vanligt så hade jag endast en lektion i skolan idag, kan faktiskt kännas lite onödigt att åka dit för att ha en lektion på 1,5 timma, men eftersom det är UF så är man väl så illa tvungen. Efter skolan åkte jag och lelle till allum, jag var mest med som ett mentalt stöd till fislinnea som var shoppingsugen.
Efter de tog jag bussen hem, satte mig vid datorn och tittade runt lite på den amerikanska hemsidan som vi tänkt beställa skor och käder ifrån ett jävla tag nu. Tänkte att jag skulle få tummen ur och äntligen göra det, men typiskt nog så fanns det inte speciellt mycket snyggt inne just nu. Får väl skjuta upp de en vecka eller två och hoppas på att dom får in lite nya grejer..

Snäll och ansvarsfull storasyster som jag faktiskt är ibland så var jag och hämtade Kelvin på dagis, tog sedan med honom till Redbergsplatsen och bjöd honom på sushi i väntan på pappa. Snällt gjort av mig faktiskt, tror Kelvin tyckte de också eftersom han valde att åka med mig hem istället för pappa, haha!





Nu blir de sängen för min del, blev avbruten i min eftermiddagssömn förut så jag får ta igen de nu.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0