PHONE FOR LOAN

Dagen började med en biltur till Landvetter. Eftersom lelle hade försovit sig och vaknade halv 8 när hon skulle tagit bussen 7 (?) så åkte jag och hämta upp henne. Mycket trevligt - inte varje dag man är i Landvetter! Vi kom till skolan en kvart för sent men det gjorde inte så mycket eftersom vi bara verkade ha missat uppvärmningen..

Efter träningen var det tänkt att jag och Carro skulle åkt och betalt in handpenningen för studentflaket, ringde gubben som har hand om det igår och vi kom överens om att vi skulle träffas och ha ett möte idag. Ringde honom när vi satt i bamba och frågade honom när han hade tid. Men eftersom han skulle till sin gamla mamma o guldheden och hjälpa henne med hennes TV så kunde han inte förräns vid 3... Han måste va jävligt rik den där mannen som prioriterar att reparera en tv istället för att ta emot 4000 kronor från en kund. Sicken affärsman! Han är ju inte den enda som kör flak i Göteborg liksom. Iallfall så hade varken jag eller Clust att vänta tills klockan 3, så de får bli en annan gång helt enkelt..

Åkte istället till Allum och hämtade ut min mobil som äntligen kommit tillbaka från verkstan. Dock hade den inte blivit reparerad utan snarare förstörd. Ramlade ut skruvar och skit när jag öppnade batteriluckan och hela framstycket på telefonen hängde löst - åkte därför tillbaka med telefonen, IGEN! Fick den här gången iallfall ut en lånetelefon som jag kan använda undertiden, sprillans ny faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0