SNÄLLA SNÄLLA - HÅLL KÄFT

Att melodifestivalen har ballat ur totalt det kunde vi ju konstatera för längesen, och iochmed gårdagens program så  fick vi det verkligen bekräftat. Jag säger bara, Caroline Af Ugglas?! Vad är det för en jävla stolle, stolpskott. Förstår inte hur man ens kan med att visa människan i TV, hur fan kunde hennes bidrag ens fått tillåtese att vara med i en deltväling? Att hon sen går vidare direkt till final är ju förfan skamligt. Pinsamt

Nåt annat som var rätt pinsamt vad det gällde dagens match i Lysekil var DU, mm duja. Vi vann iallafall matchen med cirkus10 bollar, om inte mer. Matchen var inte speciellt underhållande om man jämför med bussresorna till och från hallen, I love bortamatcher, ibland, typ. Kom förövrigt på att detta var min sista långa bortamatch som junior - sorgligt.

Sitter och kollar på Barcelonas match mot Sporting i väntan på Beck som börjar om 20 min. Skall skåda min idol Gunvald Larsson, kung.



- Har du husrannsakan?
- Nej, men jag har jävligt kort stubin!

SÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0