THE LAST DAY

Dagen:
¤ Vaknade, gick upp och åt THAIMAT som pappa hade lagat.
¤ Åkte till Samlingen
¤ Spelade match och förlorade
¤ Tittade på match
¤ Gick hem till Kicki, (noter GICK)
¤ Bakade paj
¤ Såg på Beck
¤ Åkte hem

Min sista lovdag har som ni ser varit mycket händelserik och spännande - verkligen. Imorgon är det skola igen och jag säger då det, jag hade hellre haft lov 5 veckor till. Men men, om några månader så kommer jag vara skolfri resten av mitt liv och kan ha lov huuuuur länge jag vill!

Sitter just nu och chattar med min nyfunna skånska tvillingbror, go gubbe faktiskt, dock inte så konstigt eftersom vi är tvillingar. Spiklika t.o.m



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en twin?

2009-02-16 @ 13:40:53
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0