I (L) ONSDAGAR

                                                           Eftersom jag lever för onsdagar då det är den enda dagen i veckan jag är träningsledig så brukar jag passa på att utnyttja dom dagarna på bästa möjliga sätt. Det brukar oftast bli, stan, sushi el nån annan aktivitet tsm med kicki. En 'annan aktivitet' blev idag ståsolarium, debut.. Varför solar du tänker ni men det är faktiskt behövligt eftersom jag blir gul på vintern.. Efter solariet åkte vi till Sävedalen och köpte glass, triumf glass. Inte riktigt lika hektiskt där inne som det är på somrarna men lika gott!


Därefter blev det en snabbis hem till Kicki och sedan åter hem till mig, och nu kommer det bästa. Jag la mig och sov i två timmar! Så jääävla skönt, att sova middag när man vet att man inte behöver bli väckt för att man ska upp och träna kan vara det bästa som finns, typ.



Så nu sitter jag här utvilad och nöjd och kollar på semestersvenskar. Man blir en aning avundsjuk när man ser hur gött dom har det, det borde nästan vara olagligt att sända sånt på svensk tv,speciellt en dag som denna då det snöar.





so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0