MAMI

Tråkig dag som egentligen skulle ägnas åt att leta efter balklänning. Men eftersom varken jag eller mamma hade någon ork imorse då vi båda känner oss sjuka så fick det bli en heldag hemma istället. Vi kollade på film och käka chips, första gången på typ tre år som jag och mamma kunnat sitta ner och se en hel film tillsammans, utan att bli störda av någon/något.

Har även spelat match idag, en jävla sketmatch som man bara längtade att få komma ifrån, inte kul alls när inte en jävel på banan är taggad, när inte ens det andra laget verkar tycka det är kul att spela..

Sitter nu hemma på golvet och gör något som jag ogillar men är så illa tvungen till... Plattar håret! Uuuuh, jag vill ha rakt hår :(














bye,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har fett nice hår yammi

OPLATTAT;)

2009-02-12 @ 21:46:52
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0