VALENTINE

Gårdagskvällen som började rätt bra slutade kl halv 1 på donken, lika bra var väl de nästan eftersom ingen av oss tillslut verkade speciellt taggade på att gå ut.. men ändå, det ligger nog nåt i det där med Fredagen den 13.
Efter fredagen den 13 kommer ju Lördagen den 14:e, rätt logiskt faktiskt. Det råkar idag vara så att det även är Alla Hjärtans Dag.....................................
Grattis alla ni som har nåt att fira denna dag, en annan får ligga hemma i sin säng och va deprimerad, eller fira med sig själv helt enkelt. Vi brukar alltid ge något till varandra inom familjen denna dagen men i år beslutade vi oss för att skita i det med..Har egentligen aldrig brytt mig om alla hjärtans dag  annars men i år så känns det faktiskt lite halvjobbigt, vet inte varför men så är det bara..

I förhållande till när jag somnade inatt så vaknade jag hyfsat tidigt idag faktiskt, inte så konstigt eftersom det blir spikljust i mitt rum så fort solen går upp och det börjar ljusna lite. Ett fett jävla fönster och en vit rullgardin funkar inte så bra... Måste köpa en ny faktiskt, har jag sagt i flera år nu men har aldrig riktigt fått tummen ur.. Kan ju bli IKEA idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0