VARNING!

för deppression...

Låt den rätte komma in var totalt värdelös. Skandalöst, katastrofalt sexigt dålig film! Efter 45 minuter hade jag fortfarande inte fattat någonting så jag stängde av skiten istället för att slösa ytterligare 45 minuter av mitt sportlov på nåt sånt ovettigt.
Ovettigare skulle det dock bli.
Träningen gick åt pipsvängen. Gjorde några nya övningar som varken verkade ha nått syfte eller logik, ingen fattade nånting, förutom Moa - trodde hon... Men det visade sig senare att inte heller hon förstod, skräll. Träningen tog iallafall kål på mig och  till slut bröt  jag ihop, fällde en tår eller tre men det var nog bara lelle som märkte..

Hur som helst så sitter jag nu här hemma, har megatråkigt och tråkigare lär det bli - boooring


Kommentarer
Postat av: Anonym

nicedesign

2009-02-07 @ 21:49:59
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0