020109

Det blev ingen inventering för mig imorse eftersom jag vaknade upp med huvudvärk. Nog hade jag väl tagit mig igenom en 6 timmar lång inventering på Ica maxi med huvudvärk men jag kände att sängen var mer lockande - Så jag stannade där.

Kollade i kalendern nu och såg att det är Fredag idag - hade jag ingen aning om. Dagarna bara springer iväg nu när det är lov och om bara 6 dagar så börjar vi skolan igen. Och på tal om skola så kom jag på att jag har en Buddhistuppgift som ska göras innan den 12e, kanske är lika bra att börja nu på en gång..

_________


Tolvslaget
                                                                                                                                               jag gillar inte stilen du kör..

 

Kommentarer
Postat av: Skandalöst

Jag Testa Ctrl+Alt+Del men fick inte bort denna bloggen från WorldWideWeb det e skandalöst bettende att ta 100 kort o inte ett enda på "el presidente" som löste allt!!! under all kritik e det :)

2009-01-02 @ 15:12:08
Postat av: Jamina

vladde, de finns kort på dig med...

2009-01-02 @ 15:20:25
Postat av: Skandalöst

Vem e vladde??? du kan kalla mig "El Presidente"

hahahahaha

2009-01-02 @ 15:28:08
Postat av: jamina

okej "el presidente" det finns kort på dig med ;)

2009-01-02 @ 15:29:44
Postat av: ida

ser jag dig på victoria´s secret show nästa år kan jag börja kalla mig lebb

2009-01-02 @ 17:30:44
URL: http://lillalillaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0