29 JANUARI

Min powernap som avslutades 15 minuter före min buss till träningen gick tog kål på mig. Segare och tröttare än vanligt var jag - skyllde på att jag var utbränd efter en lång skoldag, ingen trodde mig..

Tänkte faktiskt gå och lägga mig hyfsat tidigt idag, sitter här nu visserligen oduschad och har absolut inget vettigt för mig. Kan därför lika gärna gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon, early as hell är det som gäller tomorrow morning, eller snarare inatt -  07.15 bussen. Får verkligen hoppas att bussjäveln kommer också vilket den inte gjorde igår, ersättning ska jag fan ha, fattar inte varför västtrafik vill kriga med mig nu när jag tvingats bli bussman!
Kill me...

Happy Birthday Farfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0