CIRKELTRÄNING

Vaknade upp nyss efter att ha sovit sedan typ halv 2. Förjävla skönt och välbehövligt - perfekt också eftersom jag har sen match idag. Match var det ja, kl 20.45 mot Hisingen, vi förlorade sist men både vi och kärra hoppas på vinst idag. We'll see.

ANG rubriken till inlägget "cirkelträning" så var det precis vad jag, lelle, saba, julia och carro (<-- snällt av mig) blev erbjudna att vara med på. Stackaren som bara hade en person anmäld till sitt cirkelträningspass, men som senare inte kom, gjorde ett desperat försök till att värva fler offer. Och vi gick med på det...
Jag som hade planerat att inte lyfta en vikt i gymmet idag fick ganska snabbt ändra mina planer, det blev efftektivare än någon annan Måndag i Kristinedal och duschen efteråt kändes för första gången behövlig.



adios.

Kommentarer
Postat av: carrii

haha han ville ju bara ragga :)

2009-01-19 @ 17:50:44
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: carrii

ja, men det funkade ju... fast jag gillade inte när han kom o skulle "hjälpa" o göra det tyngre... minuspoäng

2009-01-19 @ 22:43:37
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0